חיפוש באתר

תרומות

מבט אל העתיד

שיפוץ כללי במבנה המתנ"ס והתאמות נגישות, מרכז למידה חדש ומתחם ספרייה חדשני ומתקדם

מתנ"ס נווה יוסף מביט אל העתיד ומתכנן להשיק קמפיין גדול לשיפוץ הבניין ולהקמת מרכז למידה וספרייה חדשניים ומתקדמים.

כיום, מרכז הלמידה והספרייה במתנ"ס נווה יוסף ממוקמים במבנה בן 30 שנה שהינו רעוע, אינו נגיש לנכים ולא מתאים באופן כללי לצרכי הקהילה.

מרכז הלמידה נבחר על ידי החברה למתנ"סים כדוגמה למצוינות תודות לתכניות לימודיות מצוינות רבות שפועלות לטובת האוכלוסייה המגוונת. החל מפיתוח תהליכי למידה אסטרטגיים ועד תכניות חדשניות לצמצום הפער הקוגניטיבי והדיגיטלי, מתנ"ס נווה יוסף נמצא בחזית ההתמודדות עם אתגרים חדשים.

ספריות ציבוריות בישראל עוברות שינוי בשנים האחרונות וממקום בו המבקרים חשו צורך ללחוש, הפכו למקומות דינמיים ופעילים אשר מספקים גישה למגוון רחב של שירותים אשר מותאמים באופן מיוחד לצרכים המקומיים.

עם 2,400 חברים ו-20,000 ספרים, הספרייה הקיימת במתנ"ס נווה יוסף לא מסוגלת לענות על הצרכים הדינמיים והטכניים של הקהילה.

מטרתנו היא ליצור מתחם אחד בו מרכז הלמידה יישלב ספרייה ייעודית למטרות המרכז ובצמוד למרחב חדש בו יפעל הקלאבהאוס. אנו מאמינים שהשילוב של השלושה יימנף את הפעילות לטובת הילדים והנוער.

בנוסף לכך מתוכננת הקמת ספרייה גדולה לכלל הציבור שתכלול ספרים במגוון ז'אנרים ובשפות שונות, וכמו כן ספרות אקדמית וארכיון היסטורי של מזרח חיפה. הספרייה תשלב חללי עבודה וצפייה בתכנים מקוונים ותכני וידאו ואודיו.

מטרת תכנית השיפוץ של מתנ"ס נווה יוסף היא לשדרג את המתקנים הקיימים בעזרת בניין מודרני ואטרקטיבי אשר יספק נוחות רבה ויתאים לצרכים המגוונים של הקהילה.

צרכים

• מרכז למידה חדש ומתחם ספרייה חדשני, מתקדם ואיכותי כולל ציוד מחשבים וריהוט חדש.

• פתיחת חללים ושדרוג חדרים קיימים

• הקמת אולם רב תכליתי

• שיפוץ ושדרוג אולם קיים והפיכתו לאודיטוריום מודרני ואיכותי להרצאות, הופעות וסרטים

• שדרוג המעלית הישנה והוספת מעלית נוספת, נגישות לבעלי נכויות

• שדרוג והרחבת מרכז האומנויות והקרמיקה

• שדרוג לובי הכניסה והמזכירות

• שדרוג תשתיות - מערכת החשמל, תאורה, ריצוף חדש, פתיחת חלונות חדשים ומבודדים, ניקוי וציפוי מחדש של כל המעטפת החיצונית של הבניין, חידוש וחיזוק איטום ובידוד.

 

לחצו ותתרמו

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות